Ett nytt försök!

Hej detta var ett tag sedan!
Oj har hänt en hel del sens senast jag skrev!
Bor numera med min älskade pojkvän Mangus i en tvåa i Rågsved. självklart bor Jonna här med oss varannan vecka:D
Vi har varit tillsammans sen slutet av juni förra året:) Och vi förlovade oss den 19e december:)
Har fått nytt jobb igen där jag storm trivs:D En förskola vi Huddinge gymmnasium. Underbara kolegor å en jätte bra chef:D Där har jag ett vik till i Juni hoppas på förlängning så vi får se om jag tar tag i och plugga till BS :)  Lycka med tanke på att mitt förra jobb SÖG både kollegor och chefen^^
En sak som gör mig så sjukt arg och stör mig något fruktasvärt är när någon är så jävla självupptagen och bara går och skaffar barn till höger å vänster som om att de vore som att köpa nya strumpor! 
Kan man inte ta sitt förbannade jävla ansvar att ta han om sina två första barn med olika mammor så ska man väl för fan inte gå och skaffa ennu en till unge med en ny random brud? 
Ser inte riktigt meningen med det. hur kan man vara så självisk? 
Om man nu prongt ska gå å stoppa kuken i någon så ska man fan lära sig att ta ansvar för földerna av det med! Ett hett tips använd kondom! 
Undra om du skulle vela växa upp med en pappas om skiter i dig! Tänk efter före lilla vän!
allt för mig tack å hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0