Baby doll doll doll, rock ‘n’ roll roll roll Over here, now bring it, bring it over here Oh, baby doll!

Det är väl ett under att man lever efter denna midsommar!
tre dagars i Grisslehamn med min fina Sara:) Träffade även många andra gammla godingar:D grymt galet helt jävla awsome! Tack alla som va med!! <3<3
Efter en vecka ute på landet så va det iaf väldigt skönt att komma hem! sitter just nu hos syster i Masmo har busat med Mio. va några veckor sen man såg han så det var ett kärt återsende.. å  syster  blir bara rundare och rundare om magen:) nu är det bara 10 veckor kvar så blir jag moster igen:D <3 myys!
Jonna har äntligen piggnat tillefter operationen så skönt att allt gick bra tillslut mitt lilla hjärta!<3
Fick äntligen det efterlängtade telefonsamtalet jag har väntat på!
Jag ska på interjuv på fredag i Eskilstuna i en skobutik:D passar mig helt utmärkt:) Så man får väl ta med glimten i ögat så jag får jobbet. ;)
Nej nu får man väl gå å leka med Mio och alla bilarna;)
Ha det king så hörs vi snart igen! kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0